Könnyen lehet, hogy a PlayBook ugyan arra a sorsra jut, mint a WebOS és a HP készülékei. A RIM nyilvánvaló okokból nem hozza le a tablet eladási értékeit.

A több elemző szerint a BlackBerry, mint márka már nem teljesít és nem is fog úgy, ahogy a RIM megjósolta. Jön az új line-up, de a piaci részesedésük jelentős csökkenése destruktívan hat az értékesítésre. A tabletpiacon is jelen van április óta a PlayBook-kal a kanadai cég, a második negyedév óta félmillió készüléket gyártottak belőle, viszont eddig az eladási rátákkal egyszer sem számolt be, nem nyilatkozott róla. Ennek komoly és érthető okai vannak.

A WedgePartners elemzőcég szerint a jelenlegi BlackBerry készülékeknek 18-24 hónappal ezelőtt kellett volna megjelenniük ahhoz, hogy versenyképesek legyenek annak ellenére, hogy az elemzőcég szerint is szignifikáns fejlődést hoznak az új telefonok.

Lehet hogy a PlayBook-kal is ez a probléma? Hogy az iPad totális¹ és az Android tabletek gyengébb de szintén erős dominanciája a QNX alapú tabletet a sarokba vágja, rögtön a HP TouchPad mellé? Nem lenne meglepő, hisz az igen szerény eladások mellet még 500-700 ezer készülék szállítása esedékes az idén, és innen bizony már ismerős a sztori.

A cég mindezek ellenére most a következő generációs QNX-platform fejlesztésére és a befektetői bizalom javítására összpontosít erőteljesen.

¹ A ma megjelent kimutatások szerint a tablet-kozmosz 68,3%-át az iPad-ek teszik ki.

A bejegyzés trackback címe:

https://wireless.blog.hu/api/trackback/id/tr223228227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása